1
1

Prosjektbeskrivelse

I 2017 og 2018 har vi levert en rekke digitaliserte skademeldingstjenester til AmTrust for melding av skadekrav knyttet til låne-/betalingsforsikring – tilknyttet bank- og kraftmarkedet. Enkelte av løsningene gjør oppslag i forsikringssystemet for å kontrollere at man kan ha et berettiget krav om utbetaling fra forsikringen. Meldingstjenesten er designet for å være intuitiv og enkel i bruk, samtidig som man ønsker å redusere omfanget av uberettigede skadekrav. Eventuelle vedlegg kan trygt lastes opp til vårt elektroniske arkiv.
Vi har også et kompetent team som effektivt foretar selve skadebehandlingen og ivaretar kommunikasjon mot skadelidte. Vi benytter Puzzel kontaktsenterløsning, slik at kunden får sin prioritet uavhengig av hvilken kommunikasjonskanal som velges (Telefon, Epost, Chat). «Min Side» for skadeoppgjørskunder vil bli lansert i første halvdel av 2019.

Produkttyper: Privat, PPI tilknyttet banker og strømselskap

  • Antall forsikringsgivere: 1
  • Antall produkter: 9
  • Antall dekninger: 23
  • Antall skadetyper: 23
  • IMAA (Wims EP) & BankID Norge (Autentisering og Signering)
  • IMAA (Wims ES) & Nets (eArchive)

Kunde
AmTrust International Underwriters DAC

Kontaktperson
Hy Huynh

Hjemmeside
[ klikk her ]

Løsninger

  • Forsikringsadministrasjon
  • Portaler
  • Skadeoppgjør
  • Digitalisering
  • BankID
  • eArkiv
  • Prosjekt

1500

Skadesaker per år

Forsikringsgiverere

# 1

Produkter

# 9

Dekninger

# 23

Skadetyper

# 23